2017年5月19日 星期五

生活習慣

細心留意自己的生活習慣,會發覺自己無時無刻都會被大企業所包圍。

日常消費
自己喜歡小便宜,常常會研究不同的信用卡優惠。自從結婚後,所有信用卡積分都轉成了超市的禮劵,用於購買日常用品。上一年,銀行回饋2-3千禮劵給我。有咗禮劵之後,我真是去多咗超級市場買嘢,雖然明知超市內的價格偏貴,但都常常會因為禮劵而繼續去買嘢。


用信用卡購物+禮劵這個模式大大改變我的消費習慣,令我更倚重信用卡,也令我更跟隨商家所設計的模式去購物。

// 一直都想知道點解用信用卡銀行會回饋俾我,在google上,我找不到由銀行或發卡機構所做的講解,只找到下網頁,講解銀行點用信用卡賺錢 :

[企業 : Vise, Master , 發卡銀行 : HSBC, Citi]

聽歌
我常常會聽歌。尤其在加班期間,一個人做嘢,聽吓歌,個人會更有心機做嘢。

之前一直都是放啲舊歌入電話,加班時攞出來播,但是有次部電腦壞咗,多年的存檔無曬之後,發覺市場上有好多聽歌APP,由applePCCWQQ所做的APP 都有用過,一按即播,而且庫存好大,咩歌都有,現在已經唔會再買CD,又是一個科技改變生活習慣的例證。

[企業 : applePCCWQQ]

電影
現在google movie可以做到同DVD/blue ray差不多同步,當然,google movie + Chrome cast 啲質素一般,但方便程度就一定是google 嬴。

[企業 : google, Netflix, amazon]


這應該就是大家所說的生活基金,當企業的服務可以進到大家的生活,我們就會更倚重它們,營成所謂的護城河

沒有留言:

張貼留言

8-10月的投資組合