2019年5月5日 星期日

2019.04 - 伊朗之旅 - 出發前的安排

對很多人而言伊朗是個神秘的國度,中東給人的感覺是戰亂,然而進入伊朗其實是另一個景像,人民普遍十分熱情好客,只在第一天已深深感受到,街上人民熱情地與我們交談,但是伊朗是一個男女分明的國家,so far 得男人主動同我傾偈。

在安排行程期間,有感網上並未有好完善的資料,所以特別留下以下記錄 (內容是今次自己行程的安排,並非廣告) 。

伊朗系列會有以下部分,方便大家參考
1 出發前的安排(申請簽證,機票,保險,酒店及交通)
2 各個城市的景點及相關感想

申請簽證
過程簡單,過程如下
1. 先到伊朗領事館網站登記,完成登記後,佢會有電郵俾你,如果用Gmail,電郵就會自動跌入垃圾桶 ;
2. 到中國銀行交錢,2019年的費用為 HKD603 ;
3. 到伊朗領事館交護照,簽證3個工作天就可以做好。



小小分享 : 申請簽證期間要上載相片,可以自己影 ; 上到去攞簽證時,因為是朋友代攞,事先準備咗授權書,最後職員睇都唔洗睇。

機票
香港同伊朗無直航,要在多哈或杜拜轉機,機票約HKD10,000,貴過唔少去歐洲的機票。之後我發現咗原來Asia miles 可以兌換到達卡航空由香港到伊朗的機票,只需要要50,000及稅,平咗好多,可能因為地點冷門,我在4個月前還可以兌換到,大家都可以留意。

保險
往伊朗旅遊程,我唔可以單獨投買去伊朗的保險,要買包括全球旅遊地點的保險,今次選擇了歐洲的保險公司AXA。

酒店
因為美國的制裁,我在旅行網站唔可以預訂伊朗的酒店,要先上TripAdvisor 先睇唔同旅客的評價,再與酒店聯絡。下面是我今次旅行的酒店/民宿/旅館 :
德黑蘭 Hi Tehran Hostel
卡尚 Saraye Amir Kashan
伊斯法罕 Narcis B & B
雅茲德 Jungle Hotel
設拉子 Sasan Hotel

小小分享 :
在預訂酒店時,多數是入住後再付款,酒店多數收歐羅。但在預訂卡尚和設拉子的酒店時,我則是用信用卡付款,交易是由一個叫apochi 的網站提供。

今次預訂的伊朗酒店,服務水平大約是中國的平價賓館,好乾淨,但硬件唔算好好,如床太硬,水壓唔夠等。仲有,伊朗唔係間間酒店都有冷氣,幸好4月伊朗晚上的氣溫約為15-20度,唔洗開冷氣。

雖然硬件唔夠好,但是服務員全部都好熱心,感覺唔錯。

交通安排
伊朗國內的交通唔算好發達,城市與城市之間都是以巴士為主,但班次好密,去熱門城市約每1個小時一班,但在網上沒有好完整的資料,要靠酒店幫手訂飛,加上巴士站多在城市的外圍,到酒店要再駁的士,今次我選擇了包車,省卻了四處找巴士及言語不通等問題。

這是我們的黑色SUV,車的質素好好,新同冷氣夠,坐得好舒服,司機略懂英文。我在微信做預約,接頭人用中文溝通,約定了包7日車,每天110美元,接頭人會把行程翻譯成波斯語,唔洗煩。

去到伊朗先發現,當地包車的價錢大約60美元1日,我們在旅行後期,經酒店額外包了半日車,但車輛無冷氣及司機除咗數字外,可以話是唔識英文。

沒有留言:

張貼留言

8-10月的投資組合